بازی های رایانه ای AA77

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.

به تازگي اولين تريلر از بازي WWE '13 منتشر شد.


نكته اي كه در اين تريلر ميتوان يافت اشاره ي آن به تاريخ عرضه ي بازي در November 1 است.


براي تماشاي تريلر به منبع خبر مراجعه كنيد.


منبع



           
سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, ::
Amin AA77


skypeامروز مشخص شد که skype بر روی برنامه های VOIP نسل بعد XBOX در حال کار است با توجه به این گزارش SKYPE تا پایان می برای شاخه های پیشین کنسول xbox مبلغ ۸٫۵ بیلیون هزینه کرده است که این آمار برای تا پایان ماه می خواهد بود.

آنها تجربیات زیادی از صدا و ویدیو از درون بازی و کنسول کسب کردند که در نسل بعد از آن استفاده خواهند کردو این کارها برای کنسول XBOX 360 نخواهد بود و آنها روی نسل بعد XBOX کار می کنند.SKYPE هم زمان با انتشار نسل بعد xbox شروع به کار خواهد کرد.skype اعتقاد دارد که آنها در نسل بعد خیلی بهتر نسبت به قبل کار خواهند کرد



           
دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ::
Amin AA77

خیراً چند عکس از استودیوی Sucker Punch سازنده بازی inFamous عرضه شده که در یکی از آن ها افراد تیم بازیسازی در یک اتاق پروژکتور هستند که شاید مشغول مشاهده تریلری برای نمایش در E3 هستند. تصویر دیگر، مربوط به بخش Motion-Capture است. کول (Cole) در inFamous اسلحه به دست نمی گرفت، ولی دشمن های او اسلحه داشتند. آیا inFamous 3 در راه است و یا با یک بازی کاملاً جدید روبرو هستیم؟



           
دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ::
Amin AA77
سیستم خود را برای بازگشت مکس پین آماده کنید

سازنده بازی Max Payne 3 بالاخره سیستم رسمی مورد نیاز برای اجرای این بازی را منتشر کرد. در مصاحبه‌ای با سایت PC World آقای Kevin Hoare بیان کرد: "ما تمام تلاش خود را کردیم تا مطمئن شویم این بازی به بهترین شکل ممکن بر روی اکثر سیستم‌های خانگی اعم از ضعیف و قوی اجرا شود.

همچنین بازی از DX11 که با Hull - Tessellation - Domain Shaders - Gather4 - Geometry shader همراه است پشتیبانی خواهد کرد."

آقای Kevin Hoare در ادامه صحبت‌هایش توضیح داد که چرا بازی نیاز به 35 گیگ فضا دارد.

"شما با این فضا می‌توانید بافت بازی را چهار برابر بهتر از کنسول‌ها اجرا کنید. به علاوه کیفیت صدای بسیار بهتری نسبت به کنسول‌ها خواهید داشت."

سیستم مورد نیاز بازی‌ها به شرح زیر می‌باشد:

Lowest tested specs:

Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
Intel Dual Core 2.4 GHZ or AMD Dual Core 2.6 GHZ, or better
2GB System RAM
NVIDIA GeForce 8600 GT 512MB RAM or AMD Radeon HD 3400 512MB RAM

Low recommended specs:


Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
Intel Dual Core 3GHz or AMD equivalent
3GB System RAM
NVIDIA GeForce 450 512MB RAM or AMD Radeon HD 4870 512MB RAM
At this level, you will be able to comfortably run the game at 30 frames per second with a 1920 by 1080 screen resolution

High recommended specs:


Windows 7/Vista (32 or 64 bit)
Intel i7 Quad Core 2.8Ghz or AMD equivalent
3GB System RAM
NVIDIA GeForce 480 1GB RAM or AMD Radeon HD 5870 1GB RAM
At this level, you will be able to comfortably run the game at 60 fps at 1920 by 1080

Highest tested specs:


Windows 7/Vista (64 bit)
Intel i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ or AMD FX8150 8 Core x 3.6 GHZ
16GB System RAM
NVIDIA GeForce GTX 680 2GB RAM or AMD Radeon HD 7970 3GB RAM

 

بازی Max Payne 3 برای PC در اول ماه جون منتشر خواهد شد.



           
دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ::
Amin AA77

در این چند سال اخیر، بازی های ایرانی تنها با سوژه های تاریخی معنا پیدا کرده و جای بازی هایی با موضوعاتی مدرن به شدت در بازار احساس می شد. "مبارزه در خلیج عدن" از اولین بازی هایی است که در زمان حال اتفاق می افتد و بازیکنان در نقش سربازانی از نیروی دریای کشور عزیزمان به مأموریت های مختلف می روند. به تازگی موفق شدیم که سری به استودیوی "آمیتیس بازی رایان" بزنیم و به این بازی نگاهی از نزدیک بیندازیم. در ابتدا باید از آقای شاهین صیاد حقیقی رئیس این استودیوی بازیسازی تشکر ویژه ای داشته باشیم که وقتشان را در اختیار ما قرار دادند و بازی را به ما نشان دادند و توضیحاتی را هم برای ما بازگو کردند.

همان طور که گفته شد، مبارزه در خلیج عدن عنوانی است که در آن در نقش یکی از سربازان نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرید که به خلیج عدن واقع در سومالی می رود و با دزدان دریایی آن منطقه مبارزه می کند. خبر خوبی که می توان در همین ابتدا به آن اشاره کرد، این است که مراحل ساخت بازی کاملاً به پایان رسیده و با مشخص شدن ناشر، بازی مدتی دیگر راهی بازار خواهد شد. همین موضوع کامل بودن بازی باعث شد که دست ما برای انتخاب مراحل باز باشد، اما با درخواستی که از خود آقای حقیقی داشتیم، خودشان یکی از مراحل جالب بازی را انتخاب کردند و روند بازی را در اختیار ما قرار دادند.

این مرحله از بازی در یکی از شهرهای ساحلی این منطقه رخ می داد که نیروهای ارتش برای رسیدن به منطقه های مشخص شده باید دزدان دریایی را از بین می بردند تا راهشان را برای پیشروی باز کنند. چیزی که می تواند از همان ابتدای بازی نظر شما را به خودش جلب کند، گرافیک و کیفیت بصری بسیار خوب آن است که در مقایسه با سایر بازی های ایرانی حرف اول را می زند. حتی می توان از این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی هایی که در دنیا با موتور Unity ساخته شده هم نام برد. محیط های بازی خوب طراحی شده اند و فضاهای بسیار خوبی را در بازی مشاهده می کنید.

گر چه کیفیت بافت های بازی و نمای کلی آن در مقایسه با سایر بازی های تیراندازی دنیا از کیفیت چندان بالایی برخوردار نیست، اما با توجه به قابلیت های موتور Unity و سعی و تلاشی که بچه های سازنده این بازی از خود نشان داده اند، شاهد یک بازی قابل قبول از این نظر خواهید بود. جلوه های ویژه بازی مانند افکت های آتش، دود، انفجارها در سطح خوبی قرار دارند و نیاز بازی را برطرف کرده اند. طراحی شخصیت های بازی نیز همین طور است و نظر شما را به خودشان جلب می کنند، اما یکی دیگر از قسمت های خوب بازی که عموماً در بازی های ایرانی به یک مشکل اساسی برای بازیکنان تبدیل می شود، گیم پلی است. این بازی دارای گیم پلی بسیار خوبی است و به جرأت می توان گفت که بهترین گیم پلی را در بین بازی های ایرانی دارد.

همه چیز با سرعت خوبی پیش می رود و بازیکنان نیز با چالش های خوبی در طول بازی روبرو می شوند. از بین بردن سربازان دشمن که با آر.پی.جی جلوی شما قرار می گیرند یا از پشت تیربار به سمت شما تیراندازی می کنند، در نوع خودشان جالب و هیجان انگیز است. همچنین صحنه های سینمایی جالبی هم در گیم پلی بازی قرار گرفته که روند بازی را از یکنواختی خارج می کند و هیجان بیشتری به بازی انتقال می دهد. تنوع سلاح ها در بازی بسیار خوب است و بازیکنان با چندین سلاح که بسیار خوب هم طراحی شده اند بازی خواهند کرد. انیمیشن های طراحی شده برای شخصیت های بازی نیز در سطح خوبی قرار دارد و شکل دویدن سربازان، پنهان شدن پشت قسمت های مختلف و... نیز واقعاً خوب از کار درآمده اند. در ادامه باید به هوش مصنوعی قابل قبول بازی هم اشاره کرد.

دشمنان به خوبی در برابر شما مبارزه می کنند و حتی در درجه سختی آسان هم شما را با چالش مواجه می کنند. هوش مصنوعی سایر همراهانتان هم واقعاً خوب است و به خوبی شما را یاری می کنند و می توانند مسیرها را بسیار خوب سپری کنند، بدون اینکه با مشکلی روبرو شوند یا در قسمتی گیر کنند. اگر بازی های ایرانی را تجربه کرده باشید، به این موضوع پی برده اید که بیشتر آن ها دارای باگ ها و مشکلات اجرایی خاصی هستند که بازیکنان را با مشکل مواجه می کنند، اما مبارزه در خلیج عدن از معدود بازی هایی است که از باگ های بسیار کمی برخوردار است.

در واقع در آن مدتی که ما مشغول بازی کردن بودیم، با مشکل خاصی برای ادامه بازی مواجه نشدیم. بازی از استانداردهای خوب بازی های اول-شخصی همچون Call of Duty به خوبی استفاده کرده و به همین دلیل شاهد یک گیم پلی بسیار خوب و روان در بازی خواهید بود. به شخصه روند بازی را بسیار دوست داشتم و لذت بسیاری از آن بردم. موضوع اینجاست که شاید در نگاه کلی و مقایسه با عنوان های بزرگ دنیا که همه آن ها را بازی کردیم، این عنوان حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما در مقایسه با ساخته های داخلی واقعاً یک بازی قابل قبول و عالی به حساب می آید.

مبارزه در خلیج عدن از صداگذاری بسیار خوبی هم برخوردار است و صداهای بسیار خوبی برای بازی ساخته شده است. یکی از قسمت های جالب بازی که در بازی های ایرانی کمتر مشاهده کردیم، صداهای سه بعدی ای هستند که برای شخصیت های بازی ضبط شده اند. صداها در مکان های بسته به خوبی با اکو مواجه می شوند. هچنین انیمیشن های صورت قابل قبولی هم برای شخصیت های بازی طراحی شده که در زمان صحبت کردن، شاهد آن ها خواهید بود. از دیگر قسمت های بسیار جالب بازی، اولین مرحله آن است که در نوع خودش واقعاً عالی و خلاقانه از کار درآمده بود. شروع بازی از آن قسمت هایی است که باید بیشتر در بازی های ایرانی مشاهده کنیم. درباره شروع بازی همین قدر می توانیم توضیح بدهیم که شما را کاملاً برای ادامه بازی تشویق می کند.

همچنین آقای صیاد حقیقی  نیز به این موضوع اشاره کرد که صحنه پایانی بازی نیز بسیار عالی خواهد بود. البته خودمان درخواست کردیم که صحنه پایانی بازی را به ما نشان ندهند تا بتوانیم در زمان عرضه بازی آن را تجربه کنیم. لحظات خوبی را در استودیوی آمیتیس داشتیم و علاوه بر تجربه بخشی از قسمت های بازی، با مراحل ساخت بازی آشنا شدیم. فیلم ها و قسمت هایی زیادی از مراحل ساخت بازی، طراحی سلاح ها، وسایل مختلف و سایر موارد به ما نشان داده شد که بیانگر این موضوع بودند که تیم جوان این استودیو چقدر برای کارشان اهمیت قائل هستند. ما که منتظریم تا این بازی را زودتر تجربه کنیم. به نظر می رسد که این بازی بتواند تا مدتی به یکی از بازی های خوب ساخته شده در کشورمان تبدیل شود.



           
دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ::
Amin AA77
درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.